پاسخگویی شهردار یزد به مطالبات مردمی از طریق سامانه سامد - شهرداري يزد
ابوالقاسم محیالدینی شهردار یزد با حضور در مرکز سامد به صورت مستقیم و تلفنی، پاسخگوی سوالات و دغدغههای شهروندان در حوزه مدیریت شهری شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد مبنی بر پاسخگویی و ارتباط مستقیم مسئولین استانی با مردم، صبح روز دوشنبه 28 مهر ماه، ابوالقاسم محی الدینی به دعوت مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری یزد در مرکز سامد حضور پیدا نمود و به از طریق شماره تلفن 111 به سوالات و دغدغه های مردمی پاسخ داد.
گفتنی است؛ سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت)، سامانه ارتباطی الکترونیکی است که براساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد" (موضوع مصوبه شورای عالی اداری مورخ 27/03/1392 و اصلاحیه بعدی آن به شماره 386034 مورخ 04/07/1398)، مردم میتوانند درخواستها، انتقادها، شکایات، گزارشها، طرحها و پیشنهادهای خود را بدون محدودیت با دولت مطرح کنند. در این سامانه امکان پیگیری و ارزیابی پاسخ دریافت شده برای دستگاههای نظارتی و اجرایی بالاتر نیز وجود دارد.
در این جلسه مصطفی اعتمادیان مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و حسین ساجدی فر مدیر دفتر ارتباطات مردمی شهرداری یزد نیز حضور داشتند.